دانلود ویدیو: سخنرانی انتقادی محمدعلی کامفیروزی با آیت الله خامنه ای

دانلود ویدیو: سخنرانی انتقادی محمدعلی کامفیروزی با آیت الله خامنه ای, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود ویدیو: سخنرانی انتقادی محمدعلی کامفیروزی با آیت الله خامنه ای

شنبه 19 تير 1395
14:49
فیلمباز

اگر چه بین من و تو هنوز دیوار است ولی برای رسیدن بهانه بسیار است بـــــرآن سریــم کزین قصـــــه دست برداریم مگر عزیز من ! این عشق دست بردار است کسی به جز خودم ای خوب من چه می داند کـــه از تــــو – از تو بریدن 

 

سخنرانی انتقادی و شجاعانه محمدعلی کامفیروزی در حضور آیت الله خامنه ای

 

غــــروب دعای من به تو تنها خدا نگهدار است کسی پس از تو خودش را به دار خواهد زد کـــه در گزینش این انتخـــاب ناچـــار است همان غروب غریبانه گریه خواهی کرد برای خاطره هایـــی کــه زیرآوار است

 

محمدعلی کامفیروزی در حضور آیت الله خامنه ای درباره نقض حقوق ملت ایران ، بازداشت های غیرقانونی، اختلاس ها ، نبود آزادی بیان و ....

 

تماشای آنلاین و دانلود کلیپ: سخنرانی انتقادی و شجاعانه محمدعلی کامفیروزی در حضور آیت الله خامنه ای

 

 

کلیپ: سخنان انتقادی محمدعلی کامفیروزی به آیت الله خامنه ای